johannamarkbrant.blogg.se

Nu har även jag "turistat"

Publicerad 2015-01-05 15:19:04 i Allmänt,

En ny vecka är igång och snart är jullovet slut. På onsdag börjar skolan för tjejerna här och vi går tillbaka till den "vanliga" vardagen.

Igår mötte jag upp Malin vid Tate Modern. Där skulle vi insupa modern konst tillsammans med vår tyska kompis Johanna. Dock efter lite missförstånd så blev det bara jag och Malin. Vi bestämde då att vi istället kör vår "turist-tur" som vi har pratat om! Sagt och gjort, Malin visade mig runt alla de stora turistdelarna av London, från London Eye till Big Ben...





..Till Buckingham Palace och Royal Albert Hall.




Vi såg även den här fina byggnaden som tydligen ska bli ett hotell.. Blir nog väldigt fint (och dyrt) att bo där! 


Kvällen avslutades med Skypesamtal med päronen och jag kikade även på lite flygbiljetter och hotell. Hoppas er helg också har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela