johannamarkbrant.blogg.se

A weekend with friends - feeling very lucky

Publicerad 2015-01-11 23:20:00 i Allmänt,

Vilken helg det har varit. Som rubriken säger spenderades den med härliga vänner!
 
Fredagen började med ett paket på posten från min goa familj. Bland det bästa Sverige har att erbjuda. Tror aldrig ostbågar har smakat så gott!
 
 
På lördagen mötte jag upp ett härligt gäng au pair tjejer i Covent Garden. Vi skulle ha lite födelsedagsfirande för mig och vi började med brunch på Le Pain Quotidien.
 
 
Detta beställde jag - Latte, färskpressad apelsinjuice och Granola Parfait med färsk frukt.
 
 Lycka i en kopp.
 
Efter den goda brunchen bar det av till Lyceum Theatre. Vi fick där tag på biljetter för att se musikalen Lejonkungen. Min lycka var som gjord! Lejonkungen är ju en av mina absoluta favoritfilmer så jag var mer än redo för att se musikalen.
 
 Fina Lyceum Theatre
 Linnea med våra biljetter! 
 

Fick fina presenter också som uppskattades väldigt mycket!
 
Fick blommor och choklad av Emma, Johanna och Lisa.
 Godis från Maren.
 
 Och en bok av John Green från Malin.
 
 
Söndagen spenderades också i glada vänners lag! Vi begav oss till Colombia Road Flower Market. Och det får jag säga, väldigt sugen blev man på att köpa blommor i alla dess färger och former!
 
 
 

 
 
 
 
Dagen avslutades vid London Tower och Tower Bridge.
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea / Au pair i London

Publicerad 2015-01-19 23:23:00

Får jag länka till din blogg i min? :D

Svar: Självklart får du det! Vore bara roligt! :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela