johannamarkbrant.blogg.se

Skräckblandad förtjusning

Publicerad 2015-08-10 22:45:39 i Allmänt,

I lördags var det dags för en sådan där typisk "när du är i London borde du göra det här"-grej. Det var dags för ett besök på Madame Tussaud's. Jag och Frida hade bokat biljetter och vi möttes upp utanför, bland väldigt många andra. Jag som tycker att dockor är lite smått obehagliga var lite skeptisk till det här med verklighetstrogna dockor (vilket syns på de första bilderna) men efter ett tag så gick det lättare. Var väldigt kul att ha gjort det i alla fall!
 

Blir mest bilder i detta inlägget men så kan det vara ibland! På söndagen såg jag Frida och Alva den nya Fantastic 4 filmen. Jag tyckte den var bra och en bra remake av originalen. Idag har jag och kidsen hunnit med ett besök i parken och vi byggde en koja där vi läste och berättade sagor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela