johannamarkbrant.blogg.se

Så mycket ny kunskap

Publicerad 2015-04-04 21:16:48 i Allmänt,

Idag har jag varit på besök på The British Museum med goa Alva! Det var spännande ska ni veta. Att Alva sen är lite av ett proffs i mina ögon gjorde att jag hade turen att få en egen privat guide. Jag tänker inte säga så mycket om de utställningar vi såg. Jag bjuder på en bildbomb och vill ni veta mer så kan ni googla det! Glad Påsk på er härliga människor, jag spenderar min påskafton i pyjamasbyxor, lite huvudvärk och svenskt godis som kom på posten idag. Kram

Maffig(a) byggnad(er).

Finn ett "fel". Den har fem ben så att den från alla vinklar ska ha fyra ben.

Rosetta stenen.

Det här är(var) Kleopatra.
Dessa gubbar är från en utgrävning som gjordes av svenska arkeologer.

Väldigt intressant, papper är mer värdefullt än pengar.
Thalia - Muse of Comedy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela