johannamarkbrant.blogg.se

Walking In A Winter Wonderland

Publicerad 2014-11-23 19:20:02 i Allmänt,

Min helg började fantastiskt bra! På fredagskvällen var det dags att se The Hunger Games - Mockinjay pt. 1. Jag, Malin, Emma och Lisa var för ca två veckor sen på världspremiären av den på Leicester Square. Dock utan att se några kändisar då vi kom för efter de hade gått på röda mattan. Men ändå väldigt coolt att veta att de satt därinne i biosalongen inte långt ifrån oss.



Så i fredags såg vi filmen. Samma gäng plus Johanna, en aupair-tjej från Tyskland. Jag tyckte den var väldigt bra! Jag gillar väldigt många av skådespelarna och gick in med höga förväntningar. Jag blev inte besviken! För er, precis som jag, som inte har läst böckerna (än), you're in for a BIG surprise. 

Lördagen fortsatte med aupair-äventyr! Denna gången med ett Winter Wonderland i Hyde Park


Ett ord, wow! De hade verkligen gått all in. Det var jullåtar, lampor, karuseller, julljus, god mat, isrink med mycket mera.







Emma & Malin framför chokladfontänerna







Julkänslorna var på hög nivå! Det ända som saknades för mig var lite snö och kyla. Malin prövade lyckan i ett bollkastningsspel men det blev bara "nära" som bäst.






Idag var vi tillbaka på Svenska kyrkans julmarknad för lite mer julshopping. Det var lika mysigt idag som det var i torsdags. Jag mötte upp Emma, Johanna, Malin och Lisa för lite söndagsmys bland alla svenska tomtar och lussebullar. En väldigt bra helg helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Camilla Markbrant

Publicerad 2014-11-23 19:51:13

åhh.... Ja lite snö med hade gjort det ännu mer jul likt 😀 men fantastiskt ändå 🎅💖

Svar: Ja verkligen! Lite snö och kyla hade gjort det lite mer juligt.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela