johannamarkbrant.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2014-11-05 11:26:38 i Allmänt,

Firar en vecka i London idag. Detta firar jag med en del hemlängtan, lite hushållsarbete och en körlektion senare. Körlektionen är mestadels för att jag ska känna mig ännu mer säker i trafiken samt öva på det jag tycker är lite jobbigare, som fickparkering till exempel... Jag brukar vanligtvis undvika att fickparkera men här har man nästan inget val. Första gången jag satte mig i bilen på höger sida och fick en ratt framför mig, var känslan ganska surrealistisk. Allt kändes bakvänt! Jag brukar ändå tycka att jag är en ganska bra bilförare men efter första körningen kändes det sådär. Men nu har jag kommit in i det lite mer så det känns bättre och bättre varje gång. Jag ska nu fortsätta med mina arbetsuppgifter och sen äta lite lunch. Hoppas ni har en fin dag vart ni än är!

Kommentarer

Postat av: firren

Publicerad 2014-11-08 00:57:32

hemma längtar efter dig också :*

Svar: Puss <3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela