johannamarkbrant.blogg.se

My favorite part of Christmas

Publicerad 2014-12-11 17:30:15 i Allmänt,

En av mina absoluta favoritsaker med jul är de klappar man ger. Förhoppningsvis vet de som känner mig att det är så det faktiskt är, jag vill gärna vara en givmild och snäll person. Och jag försöker att vara det varje dag. För de som inte känner mig så hoppas jag att det märks lite grann här på bloggen. 

I alla fall, att välja ut julklappar som man vet kommer göra personen väldigt glad och man har försökt att verkligen hitta den julklappen, det betyder så mycket för mig. Glädjen man kan skänka någon annan (utan att det behöver kosta skjortan) är en sådan härlig känsla! Idag har jag börjat att slå in mina julklappar jag köpt. Med lite julmusik i bakgrunden så var det en väldigt mysig dag.



P.S. I Sverige pågår ju just nu Musikhjälpen 2014. Om ni har möjlighet, donera gärna lite pengar dit genom att till exempel önska en låt. Tänk på att ge kan vara lika kul som att få.

Ha en fortsatt härlig dag och krama om era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela