johannamarkbrant.blogg.se

Intagit soffläge

Publicerad 2013-03-05 21:13:10 i Allmänt,

Som rubriken lyder har jag hamnat i soffan för i kväll. Inväntar det sista avsnittet av Maria & Mindy med att berätta om min helg. På fredagen var jag ledig och började med att köra mamma till hennes jobb. Åkte sedan hem och bytte kläder, drack min frukostsmoothie och åkte ner till Motionshuset. Som jag skrivit tidigare blev det löpning och crosstrainern. Åkte sedan hem, duschade och åt frukt. Under dagen fortsatte jag med vår present till mamma. Hon har ju redan fyllt men presenten är sen... Åkte sen och hämtade mamma från jobbet och när vi kom hem hade mormor och morfar kommit. Lite fika och sedan mys resten av kvällen. På lördagen tog jag en välförtjänt sovmorgon och sedan spelade vi alfapet. På kvällen firade vi mamma tillsammans med mormor, morfar och farmor. Söndagen blev en tidig morgon med en stadig frukost då det var dags för vasaspinningen. Satt i över fyra timmar på cykeln och var gött trött efter det, såklart! Spenderade resten av dagen vilandes och återhämtade
mig! Har fortfarande ont i rumpan... Men fick ju ett diplom så det gjorde det ju värt det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela