johannamarkbrant.blogg.se

Tiden går fort...

Publicerad 2016-11-03 17:29:40 i Allmänt,

...när du stressar!

Där var en tvist du inte såg komma va? Jag funderar på att lägga till "stressad" som ett nytt mellannamn. Anledningen? Göra bra ifrån mig på min B-uppsats. Göra bra ifrån mig på jobbet. Göra bra ifrån mig som person. Göra bra ifrån mig i allt.

Jag riktigt känner hur en ny panikattack kommer krypande. Det värsta är ju att vad som helst kan utlösa den. Det bästa? Jag har inget där riktigt än men efter den förra har jag varit mer noggrann med vad jag kallar "mentala-hälsodagar". Alltså dagar där jag bara gör exakt vad mitt huvud och min kropp känner för. Så det kanske är det som är det bästa? Att något bra kan komma ur det dåliga.

Några funderingar hos dig?

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela