johannamarkbrant.blogg.se

Rise and grind

Publicerad 2016-04-25 09:27:40 i Allmänt,

"Early bird catch the worm" eller "morgonstund har guld i mun". 

Idag var jag uppe strax efter sju. Jag börjar inte förrän kl. två idag men jag ska till skolan lite tidigare för att förhoppningsvis hinna läsa lite mer till tentan. Den är ju först på onsdag men känns ju bättre att vara bra förberedd!

Hoppas ni har haft en härlig helg. Min har varit jättebra! Den bjöd ju verkligen på aprilväder men det gjorde inget för min del. I fredags träffade jag en kompis på tåget hem som jag inte träffat på jättelänge! Så kul att få en liten uppdatering om vad hon håller på med nu. Mormor och Morfar har varit här hela helgen vilket alltid är mysigt. 

I lördags hämtade jag ut mina glasögon. Är väldigt nöjd med dem men svårt att vänja sig, jag blir lite lätt illamående men förhoppningsvis (och troligtvis) så ska det försvinna snart!

Gårdagen spenderades som vanligt med att plugga. Sista lektionen innan tentan är idag så sen blir det bara att läsa till den och försöka komma ihåg allt jag lärt mig. Håll tummarna för mig är du snäll! 

Veckorna går så himla fort nu så jag hinner knappt med men jag bjuder i alla fall på en bild från i onsdags när jag satt ute i solen och läste. Börjar få lite solbränna (tror/hoppas jag). Väldigt skönt att kunna sitta ute och få lite miljöbyte när du läser!

Love,
Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela