johannamarkbrant.blogg.se

dålig uppdatering...

Publicerad 2011-07-26 21:08:05 i Allmänt,

...jag vet jag vet, inge bra... men till mitt försvar så har jag varit upptagen! Detta har jag gjort och detta har hänt medan jag inte skrivit på bloggen:
1. Övertalat syrran (www.atwilightlife.blogg.se) att fixa bloggens utseende, väldigt tacksam då det blev så himla fint!
2. Varit i Stockholm med farmor och Viktoria och hälsat på väldigt goda vänner till familjen, myste med dom och spenderade två hela dagar i Stockholm stad med mysiga caféer, flotta restauranger och en del shopping.
3. Bombning och massmord i Norge! Fattar inte hur en människa kan bli sådan, vad gick fel och hur kommer man ens på tanken att mörda massa människor är lösningen?! Sörjer med de som förlorat vänner, systrar, bröder eller föräldrar, hoppas de som gått förlorade har det bra där de är nu, vart de än är.
4. Gått med på att sjunga på min kusins dop, låten heter Prins Noel och är väldigt fin tycker jag, ni kan lyssna på den här; http://www.linnmaria.se/media/smakprov_Prins%20Noel.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela