johannamarkbrant.blogg.se

Happiest birthday!

Publicerad 2015-05-12 12:04:35 i Allmänt,

Happy birthday to you my lovely! So glad that I get to call you my friend.

Bild av Malin - lightsinlondon.blogg.se

Bild av Emma - emmaingelsbo.blogg.se

I lördags fyllde vår underbara vän Johanna 19 år! Den här tjejen är en av de roligaste människor jag någonsin har träffat. Alltid full i skratt med glimten i ögat! Hennes dag firades med drinkar i baren på The Shard. Som att inte det vore fantastiskt nog så ligger baren på 32:a våningen och utsikten är helt otrolig. 






Goda drinkar och vackra tjejer, precis som det ska vara!
Bild av Malin.
Lisa(oggesjos.blogg.se), Sara och Emma.
Jag, Frida(wallros.blogg.se) och Maria(mariakarinelisabeth.wordpress.com)

Man kände sig väldigt liten när man stod på marken och tittade upp!

Efter drinkar så åkte de andra vidare mot utgång men jag åkte hem då jag precis varit sjuk och inte riktigt orkade med party. En helt fantastisk upplevelse som jag är så glad att ha fått dela med alla härliga tjejer som kom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela