johannamarkbrant.blogg.se

En annorlunda sak hände i helgen

Publicerad 2015-03-16 13:46:03 i Allmänt,

Hejsan hoppsan! Hur är läget? Jag mår bara fint och har haft en härlig vecka. 

I lördags mötte jag upp Frida för brunch. Vi hamnade efter hennes förslag på Muriel's Kitchen på Leicester. Det var bland det godaste jag ätit hittills!

Efter att ha mött upp Linnea efter lite shopping på Oxford Street, så begav vi oss till en liten tatueringsstudio på en tvärgata och jag kan nu säga att jag har utökat min "samling" av tatueringar. Resultatet:

- För mina älskade "päron", mamma & pappa, jag älskar er.

På kvällen köpte vi tre med oss så goda hamburgare från GBK - Gourmet Burger Kitchen. Alltså, så goda! Vi tog vår mat till kyrkan för finalen av Melodifestivalen. Där träffade vi Alva och Sara som snällt nog tagit platser åt oss också, det var fullsatt! Söndagen blev det lunch med Frida och sen bara vila resten av dagen, välbehövligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela