johannamarkbrant.blogg.se

"Men vad säger du egentligen?" Nr. 3

Publicerad 2015-07-22 19:00:34 i Allmänt,

"Du ser ut som en ängel när du gör så där." - Men du är för söt! Kommentar från lilla tjejen när jag slänger håret bakåt för att inte ha det i ansiktet.

"Det är mamma som bestämmer mest här hemma. Pappa bestämmer när vi ska åka och simma men annars bestämmer bara mamma." - Jag har faktiskt inga kommentarer på detta. Vill ju inte råka illa ut...

Och min personliga favorit:

"Men jag kan ge dig mynt, så stoppar vi in de där och så betalar jag spelet själv." - Lilla tjejen som vill ha ett iPadspel och vill stoppa in mynt i "myntfacket" som egentligen är uttaget där man stoppar in laddningssladden (iPhone 4 laddare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela