johannamarkbrant.blogg.se

En mysig helg

Publicerad 2015-08-02 23:08:50 i Allmänt,

Hej alla glada! Hoppas ni mår bra! Jag mår jättebra men är lite trött efter en lång jobbvecka och en fullspäckad men underbar helg. På fredagskvällen mötte jag upp Hanna i Muswell Hill. Det ligger väldigt nära där jag bor och hon och hennes syster har precis flyttat dit. Vi åt middag och drack både öl, Pimm's och cider.
 
På lördagen mötte jag upp Alva och Frida vid Oxford Circus där vi gick, efter mycket om och men och köpte lunch och satte oss i en liten park för att äta den. Vi gick sen vidare för det egentliga målet för dagen - att hyra cykel och cykla runt i Hyde Park. Det var så mysigt och jag var löjligt lycklig över att få cykla. Har nog inte gjort det på minst två år. Det var så kul och ledde till många skratt!


Hon pekar faktiskt inte finger utan hon gör tummen upp...Säger hon i alla fall.

Som sagt - löjligt lycklig!

Vad jag gillar denna tjejen alltså.

Och denna tjejen med.

Vi turades alla om att cykla först för att ta en bild av alla tre, jag misslyckades ju då det var många som gick och cyklade åt andra hållet just då. Men på något sätt tycker jag att bilden sammanfattar erfarenheten - lite luddig, suddig och extremt fnissig.

På kvällen efter att Alva åkt hem och Hanna mött upp mig och Frida åkte vi mot nästa äventyr för dagen - Pillow Cinema! Uppe på ett rooftop(hustak) satte man sig i en sackosäck, tog på sig hörlurar och såg på film. Alltså bio på ett hustak! Var otroligt mysigt och verkligen en upplevelse!

 
Idag har jag och Frida varit och shoppat på Westfield som är ett väldigt stort köpcenter. Fick med mig en del saker hem och fick även testat på Byron's Burger vilket var så gott! Hamburgare är verkligen min favorit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela