johannamarkbrant.blogg.se

Alexandra Palace

Publicerad 2014-11-01 11:07:42 i Allmänt,

Så min första dag i England var vi ute i den närmaste parken. De ville visa mig lekplatsen och lite annat som fanns där. Parken var extremt stor, med inhängnader för renar och en stor lekyta för små barn till större barn. Sen fick jag se Alexandra Palace. En väldigt vacker byggnad som tydligen funnits väldigt länge. Den har till och med brunnit ner och sen blivit uppbyggd igen. Den var väldigt vacker, jag älskar verkligen sådana här byggnader!




Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2014-11-02 22:05:23

kul att du skriver om ditt nya liv
vore kul med bild på huset du bor i och på ditt rum kanske även på familjen om det är ok för dom
kram o ha det så bra

Svar: Hej farmor! Vad kul att du hittat hit! Vi har bestämt att inte lägga ut bilder på huset eller de själva efter deras önskemål. Men jag hoppas det går bra ändå! Kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela