johannamarkbrant.blogg.se

Strosande på Oxford Street

Publicerad 2014-12-15 23:13:13 i Allmänt,

Glad Lucia så här i efterhand. Jag såg på datorn SVT:s Lucia i min säng på lördagsmorgonen. Det var väldigt mysigt. Jag har lite svårt att förstå att över halva tiden till jul redan har gått? När blev det så? Detta året har verkligen flugit förbi..!
 
På söndagen var det meningen att jag och Malin skulle in till Oxford Street och göra vår sista julshopping. Tyvärr så blev Malin sjuk så hon fick ställa in. Väldigt tråkigt då jag sett fram emot att mysa med henne. Trots att jag inte hade en kompanjon i shoppingen bestämde jag mig för att åka in ändå. Jag var på shopping-humör och jag behövde ju verkligen köpa julklappar. Jag kände mig verkligen "vuxen" fånigt nog men det var speciellt att strosa gatan upp och ner helt själv. Affärerna på Oxford Street är verkligen något annat.

Swarovski
 
 
Det bjöds på musik också. Ett roligt sätt att spela jullåtar på!
 
 
 
 
Vet inte vem som var lyckligast här inne, jag eller alla barnen..

 
 Efter Oxford Street tog jag mig till Leicester Square. Där hade de fått upp karuseller, som ett litet "Jul på Liseberg".
 
 
Hoppas er helg har varit bra! Glad Lucia och tredje advent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela