johannamarkbrant.blogg.se

inte långt kvar nu!

Publicerad 2011-05-31 17:56:50 i Allmänt,

Hej hopp!
Har kass uppdatering, I know, men har inte haft tiden riktigt. Fick reda på av en klasskamrat att det idag (tisdag 31/5) bara är 6 skoldagar kvar!!!! Vart har tiden tagit vägen? Jag menar, skolan började ju nyss... Jag säger inte att jag inte vill ha sommarlov, men det har gått riktigt fort, har jag hunnit med allt jag ville göra? Har dessutom gått och blivit sjuk, jag som aldrig blir sjuk och nu har allt kommit på en gång, hög feber, huvudvärk, hosta och förkylning, love it! Men jag kämpar på ändå, käkar mycket c-vitamin och snart ska detta vara över även för mig.
Puss <3

Förra årets skolavslutning (mörkhårig)

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2011-06-13 13:57:14

precis! det ska bli så jävla bra! :) och fika tycker jag absolut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela