johannamarkbrant.blogg.se

Jag hjärta shopping!

Publicerad 2011-06-28 13:46:39 i Allmänt,



Har köpt mig lite nytt. Var på Överby i måndags och på Torp på tisdagen. Det blev en ny plattång, bodylotion, coverlack, balsam, ett nytt paraply(gjorde sönder mitt förra på junicupen), en lång svart kjol från Gina Tricot, svart skjorta från H&M, en blå tröja från H&M, korta leggins(cykelbyxor) från Gina Tricot och en kofta från Lindex som jag delar med Viktoria(www.atwilightlife.blogg.se(Vickans och hennes kompis Fridas blogg)). Är riktigt nöjd med dessa köp, tror jag kommer gå runt i långkjolen mycket nu i sommar och varva den med cykelbyxorna, hoppas ju på varmt väder! ;) Nu ska jag ut i solen och få mig en snygg bränna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela