johannamarkbrant.blogg.se

Ville bara berätta att...

Publicerad 2011-12-15 21:08:53 i Allmänt,

... jag var och såg på Sinclairs teater tvåors pjäs "Det går väl över... (Men det kommer nog kännas när jag äter sura godisar)". Var några stycken jag kände som var med i pjäsen och jag måste säga att den var helt fantastiskt bra!! Rolig men ändå allvarlig och superbra skådisar! Har inte haft så kul på länge! Skönt med lite avbrott i vardagen så, speciellt när man ska skriva en Svenska B uppsats och inte ens gjort hälften... vad ska man säga, pauser behövs! Tror de flesta håller med... Kram!


P.S Kan tyvärr inte bifoga några bilder från datorn då kameran (på datorn) inte tycks fungera och jag inte orkar mobilblogga plus att det inte finns några roliga bilder på datorn, ha överseende. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela